Wizetrade Forex Trading


TradeKing har kjøpt MB Trading. Vi har gått sammen for å levere mer avanserte funksjoner, uansett om du handler på skrivebordet eller på farten. Med TradeKing, vil du ha tilgang til en fleksibel handelsplattform, kraftig programvare som Desktop Pro og innovative, verdiverktøy til en lav pris. Åpne en TradeKing-konto. Ingen minimum for å åpne en konto. Handel utenlandsk valuta 24 7, 5 dager i uka. Så lav som 45 cent per kontrakt pluss valutakurser. TrafikkKing s bakgrunn finnes på FINRA s BrokerCheck. 4 95 for online aksje - og opsjonshandler, legg til 65 cent per opsjonskontrakt TradeKing belaster ytterligere 0 35 per kontrakt på enkelte indeksprodukter der vekslingskostnadene gjelder. Les vår FAQ for detaljer TradeKing legger til 0 01 per aksje på hele bestillingen for aksjer priset mindre enn 2 00 Se vår provisjons - og gebyrside for provisjoner på meglerassisterte handler, billige aksjer, opsjonsspread og andre verdipapirer. TradesKing mottok 4 ut av 5 stjerner i Barron s 12 mars 2007, 13. mars 2008, 14. mars 2009, 15. mars 2010, 16. mars 2011, 17. mars 2012, 18. mars 2013, 19. mars 2014 og 20. mars 2015 årlig rangering av de beste nettbaserte meglerne basert på handelsteknologi, brukervennlighet, mobil, utvalg av tilbud, forskningsfasiliteter, portefølje Analyse beskyttet. Forsikringer som tilbys gjennom TradeKing Securities, LLC, medlem FINRA og SIPC Forex tilbys gjennom TradeKing Forex, LLC, medlem NFA Futures tilbys gjennom MB Trading Futures, LLC medlem NFA TradeKing Securit LLC, TradeKing Forex, LLC og MB Trading Futures, LLC er separate men tilknyttede selskaper og datterselskaper av TradeKing Group, Inc. TradeKing Group, Inc er et heleid datterselskap av Ally Financial Inc. Trading i futures, alternativer og forex er spekulative i natur og ikke egnet for alle investorer Investorer bør bare bruke risikokapital ved handel futures, opsjoner og forex fordi det alltid er risiko for vesentlig tap. Valg investorer kan miste hele beløpet av investeringen på en relativt kort periode Klikk her for å Se gjennom Karakteristikk og Risiko for Standardized Options-brosjyren før du begynner trading options. All investeringer innebærer risiko, tap kan overstige hovedstol investert, og tidligere ytelse av en sikkerhet, industri, sektor, marked eller finansielt produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller Returnerer TradeKing Securities LLC gir selvstyrte investorer rabattmeglingstjenester, og gir ikke anbefalinger eller tilbud i Vederlag, finansiell, juridisk eller skattemessig rådgivning Du alene er ansvarlig for å vurdere fordelene og risikoene knyttet til bruken av TradeKings systemer, tjenester eller produkter. Hvis du har ytterligere spørsmål angående dine skatter, vennligst besøk eller ta kontakt med en skatteselskap. TradeKing kan ikke gi noen skatt råd. Før du bestemmer deg for å handle, bør du nøye vurdere dine økonomiske mål, nivå av investeringserfaring, evne til å ta økonomisk risiko og eventuelle avgifter knyttet til investeringsprodukter før du investerer. Alle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon inneholdt ikke investeringsrådgivning. Onlinemarkedet har inneboende risiko på grunn av systemrespons og tilgangstider som kan variere på grunn av markedsforhold, systemytelse og andre faktorer. En investor bør forstå disse og tilleggsrisikoen før handel. Futures og Forex-kontoer er ikke beskyttet av Securities Investor Protection Corp SIPC eller Federal Deposit Insurance Corp FDI C. Brokerage Products Ikke FDIC Forsikret Ingen Bankgaranti Kan Lose Value. Upgrading To Windows 10.At Wizetrade, vi liker å holde handel enkle Enkel å bruke programvare, lett å følge diagrammer, en omfattende sanntid Live Market Alerts service og nå, et enkelt prispoeng 150 måneder Ingen forhåndsavgifter og prisen på de amerikanske datafeedene er inkludert. Wizetrade Suite-plattformer for sporing og handel Forex, aksjer, varer og alternativer, sammen med alle ledsagende skannerverktøy Tidligere tilbudt på 199 måneder eller 299 måneder for CommandTRADE-eiere. LightWave Suite Alle Wizetrade Suite-produkter i en enkelt plattform som inkluderer prisdiagrammer og tekniske indikatorstudier Tidligere 199 måneder eller 299 måneder for CommandTRADE-eiere. Markedsvarsler Hold deg oppdatert på de siste markedshendelsene, diagramutviklingen, trendanalysen og mer med sanntidsvarsler levert til skrivebordet ditt, e-post eller mobil enhet Lignende varslingstjenester koster så mye som 500. Alt dette, pluss tilgang til GRATIS Daily Live We binars der våre trenere tilbyr åtte timers utdanningsmarkedsanalyse av trender og handelsmuligheter, samt diskutere strategier og handelsmetoder som passer best til dagens markedsforhold. Jo Wizetrade i dag. Dette gratis 7-dagers prøvetilbudet er kun tilgjengelig for nye kunder som ikke har abonnert eller har en aktiv datastrøm for et hvilket som helst Wizetrade-, CommandTRADE - eller LightWave-programvareprodukt i løpet av de siste 60 dagene. Begrens ett 7-dagers prøveversjon per ny kunde. For å motta og aktivere Denne 7-dagers gratis handelspakken krever et gyldig kredittkort. Dette er en måned til måned-avtale som du kan avbestille i henhold til vilkårene for dette tilbudet. Hvis du ikke avbestiller denne handelspakken innen den frie 7-dagen prøveperiode, i henhold til Vilkårene vil vi månedlig belaste kredittkortet ditt en månedlig avgift på 150, pluss gjeldende skatter, hvis noen, for hver påfølgende måned forblir du en aktiv kunde Lager og Valg data feeds inkluderer data Kun fra amerikanske børser Data fra støttede internasjonale børser kan kjøpes mot en ekstra kostnad Profesjonelle handelsfolk kan pådra seg ekstra gebyrer fra visse markeder her for mer informasjon SUBSv1a. Wizetrade aka TKConnect, LLC, gir pedagogiske og analytiske programvare for forex, aksjer, futures og opsjonsprodukter og forutsier ikke prisutvikling Wizetrade, eller noen av sine produkter, datterselskaper, agenter eller ansatte, søker eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning. Wizetrade er ikke en registrert megler eller rådgiver med et føderalt eller statslig organ og oppfordrer sine kunder til å konsultere en lisensiert representant eller registrert investering profesjonell før du foretar en bestemt investering eller bruker en investeringsstrategi. Uttalelser som er gjort på denne siden, er kun ment til informasjonsformål og er ikke ment å være , eller bør det tolkes som investeringsrådgivning, anbefaling, mening eller henvendelse til eventuelle transaksjoner. Rangering i forex, aksjer, futures og opsjoner er spekulativ og ikke hensiktsmessig for alle investorer. Investorer bør bare bruke risikokapital som de er forberedt på å miste når handel forex, aksjer, futures og opsjoner fordi det er alw Ays risikoen for betydelig tap Kunder bør fullt ut undersøke sin egen personlige økonomiske situasjon før handel. Kunder bør også være oppmerksomme på at kontotilgang, handelstiltak og systemrespons kan bli negativt påvirket av markedsforhold, tilbudsforsinkelser, systemytelse og andre faktorer, inkludert de relatert til bruk av automatiserte systemer Fond som er deponert i en konto hos en meglerforhandler for investering i hvilken som helst valuta, eller som er inntektene av en valutaposisjon eller en hvilken som helst valuta i en konto med en RFED, er ikke beskyttet av SIPC Funds deponert i en konto hos en meglerforhandler for investering i hvilken som helst valuta, eller som er inntektene av en valutaposisjon eller en hvilken som helst valuta i en konto med en RFED, er ikke beskyttet av SIPC. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. De vitnemålene som presenteres gjelder for de individer som er avbildet og kan ikke være representative for andres erfaringer. Erklæringene er ikke betalt og er ikke en indikasjon på fremtidig ytelse eller suksess. Klikk her for å se vår personvernpolicy. HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER HAR MEGET UTSIKTIGE BEGRENSNINGER, NÅR DET ER BESKRIVET UNDER INGEN REPRESENTASJON SKAL GJENNES AT EN ANSAK VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAPER SOM LIGGER TIL SOM VISES FAKTISK, DER ER FREQUENT SHARP DIFFERANSER MELLOM HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER OG DEN FAKTISKE RESULTATER SOM FØLGES AV ET NÅR SPESIELT HANDELSPROGRAM Én av begrensningene av hypotetiske resultatresultater er at de generelt utarbeides med fordelene ved baksikt i tillegg, hypotetisk handel ikke innebærer finansiell risiko og ingen hypotetisk handel registrerer fullstendig regnskap for konsekvensene AV FINANSIELL RISIKO I FAKTISK HANDEL F. eks. Er muligheten til å motstå tap eller å overholde et bestemt handelsprogram i spalt av handelsforsinkelser, og det kan også være dårligere effektive virkelige handelsresultater. Det er tallrike andre faktorer knyttet til markedene generelt eller til gjennomføring av noe SPESIELT HANDELSPROGRAM som ikke kan fullstendig regnskapsføres ved utarbeidelsen av hypotetiske resultatresultater, og alle som kan påvirke AKTUELLE HANDELSRESULTATER WGALT-2.Sikkerheter som tilbys gjennom TradeKing Securities, LLC, medlem FINRA og SIPC Forex tilbys gjennom TradeKing Forex, LLC, medlem NFA Futures tilbys gjennom MB Trading Futures, LLC medlem NFA TradeKing Securities, LLC, TradeKing Forex, LLC og MB Trading Futures, LLC er separate, men tilknyttede selskaper og datterselskaper av TradeKing Group, Inc. TradeKing Group, Inc er et heleid datterselskap av Ally Financial Inc. Trading i futures, opsjoner og valuta er spekulativ i naturen og ikke egnet for alle investorer Inves tors bør bare bruke risikokapital ved handel futures, opsjoner og forex fordi det alltid er risiko for vesentlig tap. Valg investorer kan miste hele beløpet av investeringen på en relativt kort periode Klikk her for å se på egenskaper og risiko for standardisert Alternativ brosjyre før du begynner trading options. Demo kontoer mottar GRATIS streaming aksjer, futures og alternativer sitater som er forsinket opptil 20 minutter per individuelle utveksling krav GRATIS realtid streaming sitater for aksjer, futures og alternativer er tilgjengelig for nonprofessional brukere med finansierte, live-kontoer. Alle investeringer innebærer risiko, tap kan overstige hovedstol investert, og tidligere ytelse av en sikkerhet, industri, sektor, marked eller finansielt produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller avkastninger. TradeKing Securities LLC gir selvstyrte investorer med rabattmeglingstjenester, og gir ikke anbefalinger eller tilbyr investering, finansiell, juridisk eller skattemessig rådgivning e Du er alene ansvarlig for å vurdere fordelene og risikoene knyttet til bruken av TradeKing s systemer, tjenester eller produkter. Hvis du har flere spørsmål angående dine skatter, vennligst besøk eller konsulter en skattemessig TradeKing kan ikke gi noen skatteråd. å handle, bør du nøye vurdere dine økonomiske målsettinger, nivå av investeringserfaring, evne til å ta økonomisk risiko og eventuelle gebyrer knyttet til investeringsprodukter før du investerer. Alle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som ikke innebærer investering rådgivning. Onlinehandel har inneboende risiko på grunn av systemrespons og tilgangstider som kan variere på grunn av markedsforhold, systemytelse og andre faktorer. En investor bør forstå disse og tilleggsrisikoer før handel. Futures og Forex-kontoer er ikke beskyttet av Securities Investor Protection Corp SIPC eller Federal Deposit Insurance Corp FDIC. Brokerage Products Ikke FDIC Forsikret N o Bankgarantien kan miste verdi. Join Wizetrade i dag. Dette gratis 7-dagers prøvetilbudet er kun tilgjengelig for nye kunder som ikke har abonnert eller har en aktiv datastrøm for et hvilket som helst Wizetrade-, CommandTRADE - eller LightWave-programvareprodukt i løpet av de siste 60 dagene. Begrens ett 7-dagers prøveversjon per ny kunde. For å motta og aktivere Denne 7-dagers gratis handelspakken krever et gyldig kredittkort. Dette er en måned til måned-avtale som du kan avbestille i henhold til vilkårene for dette tilbudet. Hvis du ikke avbestiller denne handelspakken innen den frie 7-dagen prøveperiode, i henhold til Vilkårene vil vi månedlig belaste kredittkortet ditt en månedlig avgift på 150, pluss gjeldende skatter, hvis noen, for hver påfølgende måned forblir du en aktiv kunde Lager og Valg data feeds inkluderer data Kun fra amerikanske børser Data fra støttede internasjonale børser kan kjøpes mot en ekstra kostnad Profesjonelle handelsfolk kan pådra seg ekstra gebyrer fra visse markeder her for mer informasjon SUBSv1a. Wizetrade aka TKConnect, LLC, gir pedagogiske og analytiske programvare for forex, aksjer, futures og opsjonsprodukter og forutsier ikke prisutvikling Wizetrade, eller noen av sine produkter, datterselskaper, agenter eller ansatte, søker eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning. Wizetrade er ikke en registrert megler eller rådgiver med et føderalt eller statslig organ og oppfordrer sine kunder til å konsultere en lisensiert representant eller registrert investering profesjonell før du foretar en bestemt investering eller bruker en investeringsstrategi. Uttalelser som er gjort på denne siden, er kun ment til informasjonsformål og er ikke ment å være , eller bør det tolkes som investeringsrådgivning, anbefaling, mening eller henvendelse til eventuelle transaksjoner. Rangering i forex, aksjer, futures og opsjoner er spekulativ og ikke hensiktsmessig for alle investorer. Investorer bør bare bruke risikokapital som de er forberedt på å miste når handel forex, aksjer, futures og opsjoner fordi det er alw Ays risikoen for betydelig tap Kunder bør fullt ut undersøke sin egen personlige økonomiske situasjon før handel. Kunder bør også være oppmerksomme på at kontotilgang, handelstiltak og systemrespons kan bli negativt påvirket av markedsforhold, tilbudsforsinkelser, systemytelse og andre faktorer, inkludert de relatert til bruk av automatiserte systemer Fond som er deponert i en konto hos en meglerforhandler for investering i hvilken som helst valuta, eller som er inntektene av en valutaposisjon eller en hvilken som helst valuta i en konto med en RFED, er ikke beskyttet av SIPC Funds deponert i en konto hos en meglerforhandler for investering i hvilken som helst valuta, eller som er inntektene av en valutaposisjon eller en hvilken som helst valuta i en konto med en RFED, er ikke beskyttet av SIPC. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. De vitnemålene som presenteres gjelder for de individer som er avbildet og kan ikke være representative for andres erfaringer. Erklæringene er ikke betalt og er ikke en indikasjon på fremtidig ytelse eller suksess. Klikk her for å se vår personvernpolicy. HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER HAR MEGET UTSIKTIGE BEGRENSNINGER, NÅR DET ER BESKRIVET UNDER NOGEN REPRESENTASJON, SKAL GJENNES AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKKER SOM DET VISES FAKTISK, DER ER FREQUENT SHARP DIFFERANSER MELLOM HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER OG DEN FAKTISKE RESULTATER SOM FØLGES AV ET NÅR SPESIELT HANDELSPROGRAM Én av begrensningene av hypotetiske resultatresultater er at de generelt utarbeides med fordelene ved baksikt i tillegg, hypotetisk handel ikke innebærer finansiell risiko og ingen hypotetisk handel registrerer fullstendig regnskap for konsekvensene AV FINANSIELL RISIKO I FAKTISK HANDEL F. eks. Er muligheten til å motstå tap eller å overholde et bestemt handelsprogram i spalt av handelsforsinkelser, og det kan også være dårligere effektive virkelige handelsresultater. Det er tallrike andre faktorer knyttet til markedene generelt eller til gjennomføring av noe SPESIFIKT HANDELSPROGRAM, SOM IKKE KAN FULLT REGISTERES FOR I FORBEREDELSE AV HYPOTETISKE PRESTASJONS RESULTATER, OG ALLE AV HVILKE KAN VÆRE GJELDENDE VIRKELIGE HANDELSRESULTATER WGALT-2. tidligere gjennomgang besøk site. This er en oppfølging til mitt innlegg for en måned siden For å gjenopprette jeg testet Command trade programvare og fant det å være c Jeg varslet Wizetrade via e-post og faks på dag 11 etter kjøpet for å be om full refusjon, i henhold til vilkårene i avtalen som jeg signerte med dem, hadde jeg 14 dager til å kreve tilbakebetaling dersom jeg ikke var glad og tilbakebetalingen skulle bli sendt innen 30 dager fra det tidspunktet, vel det har vært 30 dager nå og ingen refusjon har blitt utstedt på kredittkortet mitt Så jeg har igjen sendt e-post til firmaet og spør etter detaljer om hvorfor Gutt hva en idiot jeg skulle gjøre dette i utgangspunktet Nå er jeg fortsatt ute 5.000.BE VELDIG VERSKJER AV DENNE SELSKAPET PPL DE PREYER PÅ UNSUSPEKERER MENNESKER SOM HAR LITT TIL INGEN KUNSKAP AV FOREX MARKEDET DER ER IKKE EN LETT MÅTE Å GJØR PENGEFOLKER, KRAVER HÅRT ARBEID OG OPPLEVELSE SÅ VENNLIGST IKKE GJØR DROTTEN DIN PENGER TIL MENNESKER SOM DENNE 2009-08-28 1 Stjerne Vel, jeg er sikker Ønsker at jeg hadde gått til denne nettsiden før jeg kjøpte COMMAND TRAD E FX-programvare Jeg ma ny handelsmann til markedene og ønsket å komme inn i forex En venn av meg var å bruke den manuelle kommandoen handelslagre programvare og tilbakekalte meg for å prøve wizetrade Jeg har kalde rystelser som renner nedover ryggen min på grunn av alt du har sagt om dette selskapet har rung sant for meg Alt høyt trykk salg, sving på strategier om morgenen og hodet til golfbanen mens programvaren tjener penger rutine var noe jeg falt for jeg er i dag 11 i min prøveperiode og Jeg betalte 4995 00USD for programvaren, da jeg er kanadisk ca 6k Jeg sendte e-post i dag og ber om tilbakebetaling, ettersom jeg nå innser at programvaren er en skrekkskrekk. Så langt jeg har en av trenerne, ring meg nesten skriking på meg fordi jeg listet opp problemene nedenfor og fortalte dem at deres produkt ikke var for meg. Jeg hang nesten telefonen på ham Siden da, og som vi snakker, har telefonen min svingt 4 ganger nå, jeg har den siste timen fra jeg er sikker på at deres høytrykkssalgsteam Jeg skal holde fast i mine våpen og be om at de refunderer pengene mine. Her er noen av mine tanker og erfaringer med dette selskapet.1 På bare 11 dager opplevde jeg et halvt dusin feil med softwware som krevde teknisk støtte for å fikse feil som innebar kjøretidsfeil som krasjet programvaren.2 programvaren er vanskelig å navigere og diagrammer kan ikke flyttes rundt hvis du har flere skjermer. Det forblir på en skjerm, og du må utvide programvarevinduet til alle skjermer hvis du vil jobbe på flere skjermer. Dette er veldig vanskelig å vedlikeholde.3 programvaren er svært begrenset til å gi markedsdata Du må manuelt sjekke diagrammer for nåværende parpriser4. All handel er basert på kjøp og salg av trykk, og hvis du er på utkikk etter tradisjonelle diagrammer, er du ute av flaks. 5 Live trading Jeg gikk noe som 4 for 25 bransjer med et netto tap på 480 00 US ut av min 2700US-konto Få dette Ut av de 4 seiene, tre var mine egne som jeg handlet manuelt mens 1 til 21-platen var basert på Wizetrade-ekspertrådene fro m deres Wizetrade TV-program som er der for å hjelpe deg med å sette opp forhåndsdefinerte eller fellesskapsbaserte strategier og gå bort for dagen.6 Kundeservice - Jeg gir dem 10 av 10 Som et godt salgsfirma antar jeg at ingen vil at du skal be om tilbakebetaling innen tidsrammen tildelt så jeg antar at de holder deg på toppen av deg for å prøve deg til tiden går ut. Overallt lærte jeg alt om forex trading. Men jeg lærte dessverre selv på nettet via nettet. brukt utallige timer å lese artikler og se vids på youtube Dette er noe jeg burde ha gjort før jeg hopper hodet først i brannen. Men jeg antar at det er en som jeg trengte å lære. Jeg føler meg litt lurt her selv om jeg føler at jeg var utnyttet av dette firmaet Den gamle tilskuddskjøperen er pudder i hodet mitt Hvis jeg kan få pengene mine tilbake så er jeg bare ned 500 Det er bedre enn å være ute 6000 og leter etter en ny klient å bruke Jeg tror at jeg m kommer til å prøve å lære så mye som jeg kan av nettet Bli med ew brukergrupper, papirhandel for en måned og deretter gå live på en fri plattform fra en anerkjent megler. Takk alle for å være ærlige om dine erfaringer med WTFX, jeg vil gi deg beskjed hvis jeg ikke får pengene mine tilbake fra disse gutta.

Comments

Popular Posts