Forex Trading Skoler In Miami


Class Outline. Forex Trading som en Business. I lærer elevene mine hvordan å bli en profesjonell Forex Trader, for å forstå hvordan markedene virkelig fungerer, for å tjene penger mens markedene går ned og alle er i panikkmodus. Min hensikt er å hjelpe deg med å generere månedlig fortjeneste og en forpliktelse til suksessen til studentene mine. Hvordan velge en Forex Broker Forex trading Platform Navigation. Understand Ulike typer ordrer for avanserte trading strategier. Teknisk analyse Fundamentalanalyse Hvordan få mening om verden Nyheter og Markeder, og hvordan Det påvirker valutaparene du velger å handle. En personlig handelsstrategi for å gjøre 40 eller mer i månedlige fortjeneste på bare 3 til 4 timer med daglig handel. B Swing Mid-Range Trade for å gjøre 15 til 20 månedlige med ingen tid brukt. of computer. Learn ta fortjeneste Forex Indikatorer, med tidsrammehåndtering som lar deg vite når du skal gå inn og ut av Trade. Risk Management og Capital Preservation. Trading Plan for 30 dager for å teste din Sk ill. ALL OF MY STUDENTS MOTTAGER MINE PERSONLIGE REKOMMENDASJONER FOR 1 ÅR MULTIPLE TRADES PER WEEK DER VIL LET DU VED Å TEGNE OG AVSLUTTE HANDELEN DENNE TJENESTEN, VIL ALDRI BETALE FOR DENNE KLASSEEN I 3 MÅNEDER ELLER MINDER, AVHENGER PÅ DITT KAPITALTILDELING PER TRADE. Erixon Anaya. Det viktigste for en Forex-handler er utviklingen av en vinnende handelsstrategi. Denne typen utdanning er vanskelig å komme med, og få noen mestrer det. Du kan se på diagrammer i flere uker, men med mindre du oppdager en vinnende strategi kan du snart ende opp med å miste alle pengene dine som handelsmann. Jeg fokuserer på pengeforvaltning og en unik tilnærming til forex trading. Jeg har vært trading aksjer, forex og avanserte opsjonsstrategier siden 1997 I forex trading har jeg vært i stand til å oppnå mer enn 40 i månedlig fortjeneste på en konsekvent basis siden 2006. Jeg har lært hundrevis av studenter A-THRU-Z FOREX TRADING, slik at de kunne bli vellykkede handelsmenn ved å bruke mine strategier ved å gi dem min kunnskap i en suita ble og nøyaktig måte som er spennende og lett å lære. For mer informasjon, send epost til Ring dette nummeret 954 326-0176.Student Testimonials. Janet Laderman Jeg ble lagt av fra byen Fort Lauderdale etter å ha jobbet der i ca 15 år På grunn av den økonomiske nedgangen og eiendomsmarkedet krasj fant jeg meg selv i en situasjon der det var urealistisk å finne en ny jobb. Dessverre tok det meg 2 års arbeidsledighet for å realisere det og endelig bestemme seg for å prøve Forex Trading Jeg kan ikke si nok hvordan denne treningen reddet meg økonomisk, jeg kan nå betale regningene jeg ikke lenger er avhengig av en jobb, den tilliten jeg har nå er uvurderlig Ikke vent for alltid som jeg gjorde, start treningen. Elendig Oliveras Jeg er en heltid FIU student i Miami, forretninger Major med studielån legger opp, leier for å betale og obligatorisk støtte for barnstøtte for å få jobben i deltidsjobber, og ikke engang nær å tjene nok til å få enden til å møte. Mens du venter i trafikken, kommer du fra en av min deltid jobber, Jeg plukket opp mobiltelefonen min og begynte å ringe et nummer fra en annonse på baksiden av en hvit suv som sa lærte å tjene penger 24 7 Wow, er den personen for ekte jeg sa Det var en av de beste telefonsamtalen jeg kunne lage , trening en på en med Erixon og hans energi og entusiasme, ga meg den motivasjonen jeg trengte. Min nye kunnskap i Forex trading er fantastisk, vet når jeg kommer foran datamaskinen, er å tjene penger, ikke å tilbringe tid i ansiktsbok. Saul Ortega Pembroke Pines, FL Hadde noen Forex Trading erfaring fra et Trading kurs jeg tok tidligere Jeg var misfornøyd med utfallet, jeg hadde ikke grep på den rette måten å sette opp strategier for å vinne Etter å ha mistet i handel minst 5 Tider av hva Erixons kurs koster, jeg var skeptisk mot denne Forex Training, men jeg visste at jeg måtte prøve det for å kunne sammenligne resultatene. Forex South Florida-trening langt overgikk mine forventninger, for kostnaden er fantastisk. Handelsbruk for å føle seg mye som en lovlig svindel, gi pengene mine til verden ma rkets bare slik at de kunne stjele fra meg Alle mine handler hvor stengt som å miste handler Vet jeg slår markedet med å gjøre hvor som helst mellom 30 og 45 måneders av min trading capital. Howard Smolensky Tamarac, Florida Min pensjonsfond virket alltid rimelig for meg til Jeg pensjonert Jeg er pensjonert, men veldig aktiv, plutselig kjøpte jeg at jeg ikke hadde det da jeg var opptatt i arbeidsrutinen jeg vil reise, være en generøs bestefar, spise ute til middag og så videre og så videre. Virkelig Forex Trading er den eneste måten jeg har kunnet gi meg selv på, men jeg anbefaler det på en utdannelsesopplæring med Erixon på Forex South. Sonia Galfano Coral Gables, FL. Super enkelt, gjorde det umulige mulig, jeg tenkte å analysere grafer og prøvde for å finne ut alle negative nyheter fra Europa skulle være umulige Uansett om aksjemarkedet beveger seg opp eller ned, tjener jeg penger i Forex trading. Jeg kan si at jeg gikk fra å ha ingen kjennskap til Forex Trading, å føle seg trygg nok til åplassere mer enn 10 handler daglig og tjene mer penger enn jeg bruker til å jobbe i min 40 timers jobb i uken. Grunnleggende. Det første jeg forteller alle studentene mine er at Forex er risikabelt og ikke egnet for alle. Dette er grunnen til at utdanning i markedene er så viktige Jeg vil at studentene skal oppnå sin hensikt når de handler, for å holde seg til en bestemt ide, slik at de kan oppnå sine økonomiske mål en dag av gangen. Din suksess vil bli målt av din evne til å fortsette å prøve, så aldri gi opp Verden vil alltid gi deg muligheter, det er opp til deg å ta det. Hvorfor lære Forex fra meg På internett kan du finne mye informasjon om forex gratis, men knyttet til den gratis informasjonen vil du få en million andre produkter som de prøver å selge deg På toppen av det kan du tilbringe måneder med å prøve å finne ut all informasjonen som er involvert i Forex trading. Ansikt, det er virkelig ingenting gratis. Med meg får du rett fremover. Ill lærer deg de riktige måtene å tjene penger på daglig basis Kort sagt, bare de som får opplæring fra en profesjonell handelsmann, klarer å tjene penger i Forex. Jeg har brukt tusenvis av dollar i min investeringsutdanning, og jeg gir deg min tid og kunnskap for bare en brøkdel av cost. Happy Trading til alle mine studenter. Den beste Day-Trading Schools. Day trading er en tøff karriere Uansett om du er ny på feltet eller en erfaren handelsmann som ønsker et støttenettverk av andre profesjonelle daghandlere Å finne en dagskursskole som tilbyr kurs og veiledning er en effektiv måte å få utdanning og verktøy som kreves for å lykkes i markedene. Mange dagskursskoler tilbyr nettkurs, videokonferanser i klassen eller gruppesesjon og personlige konsultasjoner. skolefokus på ulike markeder, for eksempel aksje-, futures - eller valutamarkedet som gir egne strategier og mentorprogrammer. Kvalitet, pris og støtte som tilbys, varierer dramatisk fra skole til skole Med th i tankene, her er det du trenger å vite om dagskursskoler, slik at du gjør det beste valget for din situasjon og dine preferanser. Populære skoler for de som søker dagens handel, aksjer, opsjoner, futures eller forexmarkeder, diskuteres også. Day-Trading School. En av de første tingene som nye handelsmenn ser på når du velger en dagskursskole, er kostnaden for kursene og mentorskapet. Mens kostnaden er en viktig faktor, bør det ikke være den eneste faktoren. De fleste daghandlere vil miste mye av deres konto veldig raskt hvis de hopper inn i dagshandelen uten veiledning eller undersøkelse. Hvis dagens handel aksjemarkedet som potensielt betyr å miste en stor del på 25 000 eller mer - den minste kontosaldoen som kreves for å handle amerikanske aksjer, som pålagt av Financial Industry Regulator Myndighet FINRA Fra dette perspektiv kan utgifter 3 000 eller 10 000 for å få solid opplæring og mentorskap faktisk være billigere i det lange løp enn å forsøke å handle hele dagen på egenhånd. Nøkkel setningen ovenfor er soli d-trening, som består av tre elementer - grunnlag, veiledning og support. Stiftelsen gir deg kunnskap om markedet du ønsker å handle i dag, samt strategier for å hjelpe deg med å utvinne et fortjeneste fra markedet. Mens strategier varierer, for det meste Denne informasjonen kan bli funnet på nettet eller i lærebøker for lite eller uten kostnad Mange dagskursskoler gir selv bort sine strategier for gratis Dette er fordi strategien bare er en liten del av å bli en vellykket handelsmann. Mentoring - enten ved å delta på vanlige webinarer , etter å ha handlet kritisert eller mottatt en-mot-en-coaching - er mer sentral for suksess enn bare den informasjonen en handelsmann mottar fra bøker eller artikler. Mentorstadiet introduserer en utenfor, objektiv observatør til din handel. Det er veldig vanskelig å se vår egne feil, men noen andre som vet hva de skal se etter, kan ofte se disse feilene umiddelbart, rette oss og gi en bedre måte å handle på. En analogi prøver å fikse golfsvinget uten å t han hjelp av et videokamera eller en kunnskapsrik golfspesialist Siden du ikke kan se hva du gjør mens du svinger handel, er du bundet til å gjøre de samme feilene igjen og igjen, selv om du jobber hardt for å rette opp det du synes er feil Mentoring fjerner det hindret, gjør prosessen mye mer effektivt og vil sannsynligvis resultere i raskere fremgang enn å forsøke å fikse ting på egenhånd. Stiftelsen og veiledningsfasen skal gi deg et komfortpunkt når dagens handel, og forhåpentligvis en lønnsom stilling Støtte er det pågående elementet i skolen som også er gunstig. Det er veldig enkelt å gå inn i dårlige vaner over tid, eller endre vår oppførsel uten å innse det. Løpende støtte, og å ha en skole eller en gruppe handelsfolk som hjelper deg gjennom denne tiden, er en betydelig fordel Selv profesjonelle handelsfolk og idrettsutøvere har også tider med dårlig ytelse som krever en kunnskapsrik ekstern kilde for å få dem tilbake på sporet. Når du velger en daglig handelsskole, c onsider kostnad, men i sammenheng med det som tilbys. En dagskole skal gi deg et godt grunnlag for informasjon å bygge på, veiledning for å hjelpe deg med å forstå informasjonen og fullføre den i markedet, samt støtte via e-post, webinars eller et chatterom der vellykkede handelsfolk som bruker de samme metodene, kan samhandle og hjelpe hverandre, hvis det er nødvendig. Her er tre daghandelsskoler - med fokus på aksjeopsjoner, futures og forex - som gir solid grunnlag, veiledning og support. Dagskursskoler - Aksjer og opsjoner. En av de største handelsskolene er Online Trading Academy OTA Akademiet begynte som et handelsgulv i 1997, og ved å tilby daglige treningsøkter skiftet fokuset for å hjelpe flere handelsfolk ved å tilby klasser, workshops, online kurs og gratis handelsressurser Over 150 000 handelsfolk befinner seg i OTA-fellesskapet, med live - og online-klasser holdt rundt USA og verden på mer enn 30 fysiske undervisningssentre. Online Trading A cademy tilbyr utdanning i faser For lagerhandlere begynner reisen med gratis Power Trading Workshop hvor du lærer å lage en handelsplan og implementere et regelbasert handelssystem. Neste kommer Professional Trading Workshop, deler ett og to. Del ett er en to - dagers kurs eller fire, tre timers nettbaserte økter, og del to er et fem-dagers live kurs eller 10 timers nettleser. Kursene er priset til henholdsvis 1.995 og 4.995. De som tar kurset, kan komme tilbake og gjøre om det så mange ganger som de vil, for livet, og gir handelsmenn kontinuerlig støtte og veiledning, selv etter at de har fullført opplæringen. I denne serien av workshops blir kjernestrategier og metode undervist. OTAs hovedfokus er på forsyning og etterspørsel ubalanser en metode som gjør det mulig for relativt lavrisiko-handler sammenlignet med potensiell belønning. Tradere kan videreutdanning med mer avanserte kurs og ta kurs relatert til andre markeder. OTA gir workshops og kurs for sto ck, futures, forex og opsjonshandlere, samt rikdomskurs. Det tilbyr også et utvalgt antall spesialkurs, inkludert handelsemner som handelspsykologi og læring om handelsplattformer. På dagens handelsskoler - Futures. In day trading futures markedet, tilbyr Day Trading Academy DTA handelsmenn muligheten til å lære å handle i alle markedsforhold, enten markedet er rolig eller flyktig, og DTA-metoden fokuserer på leseprishandlinger, mens indikatorer kan brukes, de er ikke avhengige av The DTA ble startet i 2011 av Marcello Arrambide, en profesjonell daghandler siden 2002 og en globustrotter som også grunnla den populære Wandering Trader-nettsiden. Mer enn 50 000 handelsmenn abonnerer på DTA-nyhetsbrevet, som gir gratis ressurser og handelsrådgivning, og skisserer hvordan Å få tilgang til futures kurset for daglig handel. Inntasting av programmet starter fra 2.997, som inkluderer tilgang til kurset og gir hva handelsmenn trenger å vite om fut ures markedet samt kjernen dag trading strategier. Når handelsmenn er kjent med kursmaterialet de deltar live webinars, holdt i markedet timer to ganger i uken, for å se hvordan strategiene brukes i sanntid Dette gir også en mulighet til å spørre Spørsmål og samhandle med profesjonelle handelsfolk Daglige samtaler på slutten av dagen markerer handelssignalene som skjedde. Mens handelsmenn kan bruke metoden til å handle hele dagen, fokuserer DTA primært på handel i nærheten av markedet, og prøver å tjene ved kun handel for en par timer hver dag Traders i programmet tar skjermbilder av sin virksomhet, sender dem til støtte og mottar video tilbakemelding fra en profesjonell næringsdrivende om hvordan man kan forbedre oppføringer og utganger, og hvordan man bedre kan lese prishandlingen for å forbedre beslutningstaking. Trening er gitt i en online-innstilling, noe som gjør den tilgjengelig for alle i verden. På dagskursskoler - Valutamarkedet Forex. Forexmarkedet er åpent 24 timers tidsperiode En svinghandel varer mor Da en dag ikke har noen restriksjoner pålagt det enn en dagshandel, vil derfor skoler som fokuserer på forex ofte dagshandels - og svinghandel. Winner s Edge Trading begynte i 2009, og gir frihandelssignaler, strategier og råd som det gjør det fortsatt i dag Winner s Edge gir sin kjernestrategi for gratis - til over 70 000 abonnenter - samt hyppige blogger og videoinnlegg, som markerer nåværende og kommende bransjer ved hjelp av Double Trend Trap-strategien. Strategien kan brukes I en hvilken som helst tidsramme, selv om handelssignaler hovedsakelig handles på timekartet i New York Session Trading Room, handler det vanligvis om lag 18 timer, ifølge Casey Stubbs, administrerende direktør og det er om lag 10 handelssignaler om uken. Traders kan også tilpasse strategi for kortere tidsrammer hvis ønskelig for mer eller raskere handler. Det er 197 rom for handel i handelskammeret 197, og kampanjer er ofte tilgjengelige for flere måneders registreringer. Det gir handelsmenn en sjanse til å stille spørsmål og se handler som foregår i et levende miljø, samt hvordan man håndterer eksisterende bransjer. I 2014 introduserte Winner s Edge personlig veiledning. Opplæringen begynner med å lære kjernemetoden i detalj, samt mer avanserte strategier. Når treningen er fullført, er handelsfolk utstyrt med en overvåket demo-konto der en profesjonell næringsdrivende gir tilbakemelding på hva som skjer i kontoen. Filosofien er at handelsmenn ikke vil forbedre seg ved å bare absorbere mer kunnskap. Traders trenger noen over skulderen sin figurativt for å påpeke hva som gjøres bra og hva som gjøres dårlig , og deretter blir det truffet personlige korrigerende tiltak. Kostnaden og tilgjengeligheten avsløres i et webinar når punktene i programmet kommer tilgjengelig. Kostnad er en viktig faktor når man bestemmer hvilken dagshandelsskole som skal delta, men det er ikke den eneste faktoren. få tusen dollar opp foran eller noen få hundre hver måned for å bli med på en dagshandelsskole kan være en god investering hvis de kutter læringskurven din og får du på vei til lønnsomhet raskere Dette ligner på å betale universitetsundervisning så nedover veien kan du få en bedre inntekt Hva skolen gir deg, bør være verdt prisen, men det betyr å få et solid grunnlag for informasjon, veiledning fra noen kunnskapsrike og vellykket på sitt felt, samt et støttenettverk som hjelper deg med å lykkes og holder deg på sporet selv etter at opplæringen er ferdig. Oppsigelse Ved skriving er forfatteren ikke ansatt av eller kompensert av noen av de forutgående dagskursskoler. Forex Trading Kurs, Seminarer og Opplæringsprogrammer. Opplæring i hvordan å handle i Forex-markedet tilbys primært gjennom bachelor s og mastergradsprogrammer i økonomi, internasjonal økonomi og global finans. Andre muligheter inkluderer sertifiseringsprogrammer eller online trening moduler, som kan interessere finans fagfolk som ønsker å utvide sin karriere i den internasjonale innstillingen Fortsett å lese for informasjon. Show Me Skoler. Vis populære skoler. Informasjon. Valutamarkedet eller Forexmarkedet er det middel gjennom hvilket land gjennomfører økonomiske transaksjoner med hverandre. De som studerer internasjonal virksomhet og finans kan lære om Forex trading på flere måter, blant annet gjennom sertifikatprogrammer rettet mot fagfolk eller gjennom lavere eller høyere grad programmer relatert til økonomi Sertifikatprogrammer består av forelesninger og seminarer, mens treningsmoduler kan være online PowerPoint-presentasjoner. Begreper lært i disse kursene kan inkludere. Oppnå erfaring med førstehånds handel. Lære å handle sikkert i Forex marketplace. Learn og praksis ferdigheter knyttet til kommunikasjon og rapport utstilling. Cost management for trading. Differences mellom utenlandsk og innenlandsk trading. Find skoler som tilbyr disse populære programmene. Banking Related Services. Credit Management. Financial Mgmt Services. Financial Planning Services. Internasjonal Finance. Investments og Securities. Public Finance Mgmt. List av Common Forex Trading Kurs og Seminarer. Innføring i International Finance Course. Dette kurset introduserer studenter til det globale finansmarkedet. Foredrag adresserer økonomiske konsepter, for eksempel opsjoner, futures, obligasjoner og pengemarkeder, som de vedrører til utenlandsk valuta utveksling Studenter er introdusert til trading teknikker som brukes spesielt av økonomi fagfolk som håndterer internasjonale selskaper. Prinsipper for Financial Risk Assessment Course. Det internasjonale markedet har et annet sett med finansielle risikoer enn hjemmemarkedet, for eksempel svingninger i vare og aksjekurser og renter og valutakurser Studenter lærer om teknikker for å vurdere risiko, for eksempel å undersøke selskapets finansielle dokumenter, som er nødvendig før de skal avgjøre om de skal handle i Forex-markedet. Internasjonale markeder og økonomiske konsepter. Studenter lærer økonomistyringsteknikker spesielt knyttet til multinasjonale selskaper nies Forelesninger på internasjonale markeder og deres økonomiske trender bygger på konsepter introdusert i internasjonale finans og finansielle risikokurser Emner inkluderer utenlandske investeringer teorier og strategier, politisk risikostyring og metoder for kapital budsjettering for et globalt firma. Instruksjon i Forex Trading Course. Dette kurset tillater studenter skal sette i bruk den kunnskapen de har fått om utenlandske finansmarkeder. Innledende valutahandelskurs inkluderer grunnleggende historie og teorier bak internasjonal handel. Avansert kurs bruker ofte et laboratorieformat for å instruere studenter i handelsstrategier og teknikker. Instruksjon inkluderer handelssimuleringer som gir studenter med mulighet til å øve handel i et globalt markedssammenheng. Neste Oppdag skolene som passer deg. Velkommen til Akademiet for finansiell handel. Akademiet for finansiell handel ble etablert av handelsmenn for handelsfolk. Vi er unike fordi grunnleggerne hagler fra noen av de største globale finansmarkedsmeglerne, samtidig som de aktivt engasjerer seg i lønnsom elektronisk finanshandel i mange år. Akademiet fokuserer på tekniske handelsmuligheter i svært flytende markeder, noe som gir elevene et unikt perspektiv på handel i finansmarkedet hvor oddsen er stablet mot en individuell nybegynnerhandler. Det er flott at enkeltpersoner kan bli objektivt vist realiteter i handel og ha dette nivået av erfaring og støtte for hånden. Det er ikke rart at Akademiet for finansiell handel fortsetter å vokse og være en suksess.2016 Academy of Finansiell handel Alle rettigheter forbeholdt. General Finansieringsbibliotekets nettside er kun for pedagogisk bruk. Finansieringsakademiet og eventuelle tilknyttede selskaper forbeholder seg retten til å nekte enhver søknad om å delta i noen utdanningsfag fra Finansdepartementet og tilknyttede selskaper bør Kursmaterialet anses som uegnet på grunn av bostedets hjemsted den foreslåtte deltakeren eller av annen grunn Alle kurs som er levert til innbyggerne i USA, distribueres i USA av Academy of Financial Trading LLC USA. Alle kurs som leveres til innbyggere av annen jurisdiksjon utenfor USA er distribuert av Academy of Financial Trading Education Limited, Irland. Ansvarsfraskrivelse Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på denne nettsiden eller annet materiale som er gitt av Academy of Financial Trading og tilknyttede selskaper eller ansatte er gitt som generell markedskommentar, og utgjør ikke investeringsrådgivning eller oppfordring til å kjøpe eller selge noen valutakontrakt, kontrakt for forskjeller eller verdipapirer av noe slag - det tar ikke hensyn til dine personlige forhold, vennligst ikke handle eller investere basert utelukkende på denne informasjonen ved å vise noe materiale eller bruke informasjonen i denne si du er enig i at dette er generell utdanningsmateriale, og du vil ikke holde noen person eller enhet ansvarlig for tap eller skader som følge av innholdet eller generell informasjon som er gitt her av The Academy of Financial Trading, det er ansatte, styremedlemmer eller medmennesker Futures, opsjoner og spot valuta trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures, valuta og opsjonsmarkeder. Don t handle med penger du ikke har råd til å miste Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et tilbud om å kjøpe selge futures, spot forex, cfd s, opsjoner eller andre finansielle produkter Det er ikke representert at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres i noen Materiell på denne nettsiden Fortidens ytelse i et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. For å unngå tvil, kan Finansdepartementet Ial Trading og eventuelle tilknyttede selskaper eller ansatte, holder seg ikke ut som Commodity Trading Advisors CTAs. Med denne representasjonen er all informasjon og materiale fra Academy of Financial Trading og eventuelle tilknyttede selskaper, eller ansatte, kun for pedagogiske formål og bør Ikke vurdert som spesifikke investeringsråd. Høy risiko Advarsel Valutamarkedet, Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også store potensielle risikoer. Den høye utnyttelsesgraden kan virke mot deg så vel som for deg. Du må være oppmerksom på risikoen for investere i forex, futures og opsjoner og være villig til å akseptere dem for å handle i disse markedene Forex trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer Vennligst ikke handle med låne penger eller penger du ikke har råd til å tape noen meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på denne nettsiden er gitt som generell markedskommentar og ikke konst tøffe investeringsråd Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Vær oppmerksom på at fortidens ytelse i et hvilket som helst handelssystem eller Metodikk er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater.

Comments

Popular Posts